Tunisz: muszlimok egy zsinagóga előtt olyan szlogeneket ordítoznak, amelyek a zsidók kiírtásásra buzdítanak

Tunisz, 2011. február 15. – Egy csoport fiatal szalafita muszlim, akik a “Hezeb Tahir”-hoz (“Felszabadulás Párt”) tartoznak, Tunézia fővárosának központjában egy zsidó zsinagóga előtt tiltakozott.
Olyan szlogeneket ordítoztak, mint ”gyilkos és bünöző” zsidók, „allahu akbar” és „ Khajbar, Khajbar, ja jahud, jashi Muhhamad sza jaoud” –„Khajbar, Khajbar, ó zsidók, Mohamed serege vissza fog térni.” Az Avenue de la Liberté-n sétáltak végig, mielőtt elérték volna az imahelyet…

New York Times bestseller könyvében, “Az igazság Mohamedről- a világ legintoleránsabb vallásásnak alapítójáról”  Robert Spencer a következőképpen magyarázza a Khejbárban történteket: Mohamed egy muszlim sereget vezetett Khajbar zsidók lakta oázisa ellen (akik közül sokan nem rég óta menekültek el Medinából Mohamed elől). Ezt nem valamiféle provokációra adott válaszként tette, mint ahogy azt a muszlimok gyakran magyarázzák. Az egyik muszlim később így emlékezett vissza: „A Küldött megvárta a reggelt és csak akkor támadott. Ha meghallotta az imára való hívást, akkor visszavonult, ha nem, akkor támadott. Este érkeztünk Khajbarhoz, az Apostol ott töltötte az éjszakát. Amikor eljött a reggel, nem hallotta az imára való hívást így elvágtatott és mi vele mentünk…. Találkoztunk a munkásokkal, akik az ásóikat és a kosaraikat vitték. Amikor meglátták az Apostol és a seregét, így kiáltottak: >>Mohamed a seregével<<, hatat fordítottak és elfutottak. Az Apostol azt mondta: >>Allah akbar. Khejbar megsemmisült. Amikor odaérünk az emberek házaihoz, akkor az egy rossz reggel lesz azoknak, akiket figyelmeztettünk.<<”

A muszlimok kérlelhetetlenül haladtak. Mohamed legkorábbi életrajzírója, Ibn Ishaq szerint “Az apostol egyenként megszerezte a vagyontárgyaikat és egymás után meghódította az erődeiket.” Mohamed egy másik életrajzírója, Ibn Sa’d szerint a csata kegyetlen volt: a “többistenhívők … sok embert megöltek [Mohamed] követői közül és ő is sokat megölt közülük …. Kilencvenhárom zsidó férfit ölt meg…” Mohamed és emberei felajánlották a fajr imát, az iszlám hajnali imát, majd beléptek Khajbarba. A muszlimok azonnal elindultak megkeresni az ott élők vagyontárgyait. Khajbar zsidó vezetőjét, Kinana bin al-Rabit Mohamed elé vitték. Kinana vigyázott Arábia egyik zsidó törzsének, a Banu Nadirnak a kincseire. Kinana tagadta, hogy tudná, hogy hol van a kincs elrejtve, de Mohamed unszolta: “Tudod, hogy ha rájövünk arra, hogy tudod, hogy hol van, akkor megölünk?” Kinana azt mondta, hogy tudja.

Néhány kincset megtaláltak. Azért, hogy megtalálja a többit, Mohamed utasításokat adott Kinanával kapcsolatban: “Kínozzátok, amíg ki nem szeditek belőle, amit tud.” Az egyik muszlim tűzet rakott Kinana mellkasán, de Kinana nem tárta fel a titkát. Amikor már közel volt a halálhoz, az egyik muzulmán lefejezte. Kinana felesége hadizsákmány lett. Mohamed meg akarta szerezni magának és gyorsan elrendezett egy esküvőt, még azon az éjszakán. Aznap éjjel letáboroztatta a muszlim karavánt Khajbar közelében azért hogy elhálhassa a házasságot.

Muhammad beleegyezett abba, hogy hagyja, hogy Khajbar népe elmeneküljön és annyi vagyontárgyat vigyenek magukkal, amennyit csak tudnak. Az iszlám prófétája azonban megparancsolta nekik, hogy hagyjanak ott minden aranyat és ezüstöt. Az volt a szándéka, hogy mindenkit elzavar, de néhányan, akik farmerek voltak, könyörögtek neki, hogy tegye lehetővé a számukra azt, hogy maradjanak, cserébe odaadják neki az éves hozamuk felét. Muhammad egyetértett: “Megengedem, hogy itt maradjatok, amíg úgy akarjuk.” Figyelmeztette őket: “Ha el akarunk zavarni, akkor el fogunk zavarni benneteket.” Többé nem voltak olyan jogaik, amelyek nem függtek volna Mohamed és a muszlimok jó szándékától és türelmétől. És valóban, amikor a muzulmánok felfedeztek néhány olyan kincset, melyet a Khajbar zsidók elrejtettek, a zsidó nőket rabszolgákká tették és elvették az elkövetők földjét. A Hadísz megjegyzi, hogy “a próféta megölte a harcosaikat és az utódaikat, a nőiket pedig foglyul ejtették.”

Így amikor a mai dzsihadisták Khajbarra hivatkoznak, akkor egy agresszív, meglepetésszerű támadásra emlékeznek, amely az egykoron jelentős Arábiai zsidó jelenlét végleges felszámolásához vezetett. A dzsihadisták számára Khajbar a zsidók megsemmisítését és a vagyonuk elkobzását jelenti.

Print Friendly, PDF & Email

Rövid URL: http://www.dzsihadfigyelo.com/?p=2630

Bejegyzés: on 2011. feb. 16.. A bejegyzés kategóriái: Afrika, Legfrissebb. A hozzászólásokat követni lehet: RSS 2.0. Szólj hozzá, vagy hagy trackbacket a bejegyzéshez

fascistbook

Legutóbbi bejegyzések

Bejelentkezés | Szerkesztő Gabfire themes