„Az volt a célunk, hogy legyőzzük Németországot és bevezessük a saríát” – egy ex-muszlim vallomása

Hicham Nostik, aki a közösségi médiában „marokkói hitetlen” néven vált ismertté, egy 2018. augusztus 12-ei internetes műsorban elmondta, hogy milyen átalakuláson ment keresztül, miután Németországba érkezett. A mecsetben, ahol élt, a mudzsáhedekkel töltött időről ezt mondja: „…vallásosabbá váltam és megismerkedtem az iszlám sötét oldalával.” Az interjút Hamed Abdel-Samad egyiptomi-német tudós készítette vele, Hamed „Az iszlám dobozába zárva” című internetes műsorában. „Azon voltunk, hogy bevezessük a saríát és meghódítsuk Németországot” – mondta, és beszélt arról a nem muzulmán németekkel szembeni „képmutatásról”, mely kifele a „béke és szeretet retorikáját” használja. „A történelem temetőjében éltem. Halott voltam” – mondta. Csak amikor egy keresztény egyetemre került be – remélve, hogy az embereket áttéríti az iszlámra –, jött rá arra, hogy „a kereszténységről alkotott megértésemnek semmi köze nem volt a sajátjukhoz.” Hicham Nostik így foglalta össze álláspontját: „Elképzelhetetlen, hogy egy olyan Isten, aki állítólag könyörületesebb és együttérzőbb, mint egy anya a gyermeke felé, piacon adná el az embereket, és legalizálná a rabszolgaságot, valamint az olyan barbár büntetéseket, mint az iszlámot elhagyók megölését.”


A videó leirata:

Hamed Abdel-Samad: Amikor Németországba jöttél, nagyon vallásos voltál.

Hicham Nostik, volt iszlamista: Igen.

Hamed Abdel-Samad: Egy heidelbergi mecsetben szálltál meg. Mondj kérlek valamit erről a mecsetről, és hogy milyen muszlimokkal találkoztál ott.

Hicham Nostik: Azután, hogy Németországba jöttem, még vallásosabb lettem, noha már Marokkóban is iszlamista csoportokhoz tartoztam.

Hamed Abdel-Samad: Az Igazságosság és Spiritualitás Mozgalomhoz?

Hicham Nostik: Igen, de a Reform és Megújulás Mozgalomhoz is. Több csoport tagja is voltam, és néha részt vettem a tevékenységeikben. Amikor azonban Németországba jöttem, a dolgok megváltoztak. Ez az 1990-es évek elején volt, és tombolt a polgárháború Bosznia-Hercegovinában. Olyan volt, mintha egy teljesen új világba léptem volna be. Ez az új világ hívogatott. Magában a mecsetben éltem. Ott találkoztam olyan mudzsáhedekkel, akik átutaztak a városon, és pár napot a mecsetben töltöttek. Némelyikük éppen a dzsihádba tartott, mások onnan tértek vissza. Voltak, akik ruhákat, ételt és más dolgokat vittek a mudzsáhedeknek. Mindezt első kézből tapasztaltam, mert velük töltöttem az időt, és együtt éltem velük a mecsetben. Ezt első kézből tapasztaltam, mondhatjuk. Szóval vallásosabbá váltam, és megismerkedtem az iszlám sötét oldalával. Van az iszlámnak egy elbűvölő oldala, amelynek az a célja, hogy jó színben tüntesse fel az iszlámot, és a béke, a szeretet, stb. vallásaként mutassa be. De a németországi mecsetben megismertem az igazi iszlámot – a „hűség és elutasítás” doktrínáját, valamint a saría bevezetésével kapcsolatos különféle témákat. Ezekkel a dolgokkal a mudzsáhedeken és a mecset könyvtárán keresztül ismerkedtem meg, amely tele volt hanbalita könyvekkel.

Hamed Abdel-Samad: Ibn Tajmijja…

Hicham Nostik: Ibn Tajmijja, Ibn Kajjim, és így tovább.

[…]

A mecsetben erősnek éreztem magam. Az isteni hatalom és a mudzsáhedek az én oldalamon álltak, és azon voltunk, hogy bevezessük a saríát és meghódítsuk Németországot. A mecsetben erről folyt a diskurzus, azonban a németek felé teljesen másképp fogalmaztunk. Mindez képmutatás volt.

Hamed Abdel-Samad: Mit mondtál a németeknek, amikor a mecsetbe jöttek?

Hicham Nostik: Időről időre meglátogatták a mecsetet, mi pedig szórólapokat és füzeteket is osztogattunk a város főutcáján. Nyilvánvalóan a béke és a szeretet retorikáját használtuk: „Nektek ott a ti vallásotok, nekünk meg ott a mi vallásunk. Nincs kényszer a vallásban.” És minden mást, amit egy muszlimtól hallani akarsz.

Hamed Abdel-Samad: Hogy az iszlám tiszteli Máriát…

Hicham Nostik: Igen. És Jézust is. De amikor egymás között beszélgettünk, akkor az igazi iszlám beszélgetésre váltottunk. Arról beszéltünk, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy meghódítsuk ezt az országot, mert ezt az országot Allah törvényeinek kell irányítania. Nem maradhat úgy, ahogy most van. Az országot Allah törvényének kell irányítania, és ez a nap el fog jönni.

Hamed Abdel-Samad: Tehát nem csak egy mecsetben éltél, hanem egy másik korban is…

Hicham Nostik: Teljes mértékben.

Hamed Abdel-Samad: Neked nem 1995 volt, hanem 632 vagy 628.

Hicham Nostik: Ez így igaz. A történelem temetőjében éltem. Halott voltam.

Hamed Abdel-Samad: Mi történt ezután?

Hicham Nostik: Aztán elhagytam a mecsetet, és az egyik baráttól a másikig költöztem. Utána lehetőségem nyílt Frankfurtban élni néhány barátommal, és ott felvettek egy keresztény egyetemre. Az egyetem területén éltem, és megismerkedtem az ottani emberekkel – konzervatív keresztényekkel, akik a kereszténység tanulmányozására jöttek oda. Azt hittem, ez egy nagyszerű alkalom arra, hogy térítsek (dawa). Azt hittem, hogy a Koránból szerzett ismereteimmel a kereszténységről …

Hamed Abdel-Samad: Majd a saját fegyverükkel tudod kiütni az ellenségeidet.

Hicham Nostik: Természetesen. Azt hittem, hogy Mohamedhez hasonlóan helyre teszem az elképzeléseiket, és majd csapatostul értik meg az iszlámot és térnek át rá. Mindez ennyire egyszerűnek tűnt számomra. De persze fogalmam sem volt a valóságról. Amikor ott elkezdtem beszélgetni a németekkel, rájöttem, hogy az én kereszténységről alkotott megértésemnek semmi köze nem volt a sajátjukhoz.

[…]

Elkezdtem tanulmányozni a kereszténység történetét, és ez hatással volt rám.

Hamed Abdel-Samad: Visszafele sült el…

Hicham Nostik: Abszolút. Egy bonyolult labirintusba léptem be … Rájöttem, hogy kényszerhelyzetben vagyok: vagy a történelmi tényeket fogadom el, vagy azt, amit a Korán mond.

[…]

Olyan hibákat találtam [a Koránban], amit még egy vasárnapi iskola fiatal tanulója sem követne el. Akkor hogyan lehet elképzelni, hogy az Univerzum Ura ilyen hibákat vétene?

[…]

Az utolsó csepp a pohárban számomra az erkölcsi kérdések voltak. Elképzelhetetlen, hogy egy olyan Isten, aki állítólag könyörületesebb és együttérzőbb, mint egy anya a gyermeke felé, piacon adná el az embereket, és legalizálná a rabszolgaságot, valamint az olyan barbár büntetéseket, mint az iszlámot elhagyók megölését.


GERMAN-BASED FORMER ISLAMIST HICHAM NOSTIK: WE USED THE RHETORIC OF PEACE AND LOVE, BUT AMONG OURSELVES TALKED OF CONQUERING GERMANY |MEMRI

Print Friendly, PDF & Email

Rövid URL: http://www.dzsihadfigyelo.com/?p=10789

Bejegyzés: on 2019. ápr. 11.. A bejegyzés kategóriái: Hamed Abdel-Samad, Legfrissebb, MEMRI videók. A hozzászólásokat követni lehet: RSS 2.0. Szólj hozzá, vagy hagy trackbacket a bejegyzéshez

Legutóbbi bejegyzések

Bejelentkezés | Szerkesztő Gabfire themes