Nők az iszlámban | Dr. Bil Warner


Ma arról szeretnék beszélni Önöknek, hogy mit mond az iszlám a nőkről. Az iszlám azt állítja, hogy a nőket tiszteli és védi. De mik lennének a nők jogai az iszlámban, vagyis a Koránban, a szírában és a hadíszban?

Minden,
amit mondani fogok a nőkről, az Mohamedtől és a Koránból származik. Kezdjük
Mohameddel, mert ez színtiszta iszlám.

Mohamed
ezt mondta a nőknek: Ó ti nők! Adakozzatok, mivel láttam, hogy a pokol lakóinak
többsége nő.
És megkérdezték tőle: „Miért”?
Ezt válaszolta: „Folyamatosan átkozódtok és hálátlanok vagytok a férjeitekhez. Soha
nem találkoztam olyanokkal, akikből annyira hiányzott volna az intelligencia
vagy vallásilag annyira tudatlanok lennének, mint a nők”.
A nők ezt kérdezték: „Pontosan miért is hiányzik belőlünk az értelem vagy a
hit?”

Mohamed
azt válaszolta: „Igaz-e az, hogy egy férfi tanúskodása két nő tanúskodásával ér
fel?”
A nők egyetértettek vele.
Mohamed ezt mondta: „Ez bizonyítja, hogy a nők nem értelmesek.
Igaz-e az, hogy a nők nem imádkozhatnak és böjtölhetnek a mensturációs ciklus
alatt?”
„Így van” – válaszolták a nők.

Mohamed:
„Ez bizonyítja, hogy a nők nem eléggé vallásosak.”

A
Korán még tovább megy ezzel az alsóbbrendűséggel és két nőt feleltet meg egy
férfinak.

„Hozzatok
két férfi tanút, vagy ha nincs, akkor egy férfit és két nőt, így ha az egyik nő
téved, akkor a másik emlékeztetheti őt.” (Korán 2:282)

Tehát
nem csak Mohamed mondja azt, hogy a nők fogyatékosak, hanem a Korán is.

Mohamed
azt is mondta, hogy a nők a férfiak balszerencséi.

Mohamed:
„Nem hagytam magam után a férfiakra ártalmasabb balszerencsét, mint a nőket.

Amikor
a nőkről beszélünk, akkor a házasság is szóba jön. Az iszlámban a házasság egy
szerződés, olyan, mint egy üzlet. A nő pénzt kap hozományként, ezért cserébe a
férfinek joga van a nikára, a nővel történő szexre. Minden nőnek meg kell
házasodnia, de csak muszlimmal házasodhatnak össze. Ez nem vonatkozik a muszlim
férfiakra, mivel ők keresztényt, zsidót vagy muszlimot is elvehetnek. A nők
„jogai” közé tartozik még az is, hogy gyerekfeleségek, illetve egy hárem részei
legyenek.

A
házassági szerződésről Mohamed ezt mondta: „A házassági szerződés leginkább
betartandó kikötései azok, melyek szerint a férjnek joga van élvezni a felesége
vagináját.”

Tehát
ez a házassági szerződés része. Pénzt váltasz szexre.

A
szexszel kapcsolatban Mohamed azt mondta: Ha egy férj a feleségét az ágyába
hívja – azaz szexuális együttlétre –, és a nő visszautasítja, amivel azt
okozza, hogy a férj haraggal megy aludni, akkor az angyalok reggelig átkozni
fogják azt a nőt.”

További
„joga” egy nőnek az iszlámban, hogy a nemi szervét megcsonkítsák (angol
rövidítéssel: FGM). A muszlimok azt mondják, hogy ez nem része az iszlámnak. Ez
közvetve található meg az iszlámban, mivel amikor Mohamedet szembesítették az
FGM-mel, akkor nem ítélte azt el. És a szunnából tudjuk, hogy Aisa is körül
volt metélve, ami egy másik kifejezés a női nemi szervek megcsonkítására.

Most
pedig nézzük meg a feleségverés szörnyű témáját, amely megtalálható a Koránban
és Mohamed szunnájában egyaránt.

A
nőkkel kapcsolatos egyik legfontosabb Korán vers a 4:34. „Allah a férfiakat
felsőbbrendűnek teremtette a nőknél, mivel a férfiak a vagyonukat a nőkre
költik, és támogatják a nőket. Ezért az erényes nő szófogadó, és őrzi a mások
számára láthatatlan részeit, amit Allah őrizni parancsolt neki. A lázadónak
tűnő nőket először intsétek meg, majd küldjétek őket külön ágyba, végül
verjétek meg őket. Ha ezek után engedelmessé válnak, akkor ne tegyetek mást; Allah
bizony magasztos és nagyszerű!”

Ha
egy olyan Korán-fordításuk van, amiben az áll, hogy finoman verjék meg, akkor
azt a Koránt megváltoztatták, hogy eltüntessék az iszlám durva részeit.

Még
több tanács is van a feleségverésre vonatkozóan. Milyen jogai vannak a
feleségnek? Ételt kell adnod neki, amikor eszel; öltöztetni, amikor te
öltözteted magad. Ne üsd meg az arcát, és ne ócsárold! Tehát a feleségverés azt
jelenti, hogy megverheted a feleséged, de nem ütheted arcon.

Mohamed
ezt mondta a feleségverésről: egy férfit ne vonjanak kérdőre azt illetően, hogy
miért veri meg a feleségét. Gondolkodjunk el ezen!

Mohamed
mondta: „Egyikőtök se korbácsolja meg a feleségét, ahogy megkorbácsolna egy
rabszolgát, hogy aztán a nap végén szexuálisan közösüljön vele.”

Nos,
úgy hiszem, ez egy gyakorlatias tanács.

Még
több tanács is van a nőkről és a rabszolgákról:

Ha
valamelyikőtök feleségül vesz egy nőt, vagy vesz egy rabszolgát, mondja ezt: „Ó,
Allah, add meg nekem a benne lévő jót és az ő természetében lévő jót. Menedéket
veszek benned az asszony gonoszsága és rossz hajlamai elől.” Ha valaki tevét
vásárol, ragadja meg a teve púpjának tetejét, és mondja ugyanezt.

Az
egyik legelképesztőbb dolog az iszlám rabszolgákról szóló doktrínájában a
szexrabszolgák témája. Korán 23:1-6: „Azok a hívők lesznek sikeresek, akik az
imádkozásukban alázatosak, akik elfordulnak a fecsegéstől, akik adakoznak a
rászorulóknak, valamint akik tartózkodnak a szextől, kivéve a feleségeiket és a
rabszolgáikat.”

És
még mindig a rabszolgaságról a Koránban (4:24): És tilalmasak számotokra a
férjes asszonyok, kivéve azokat, akiket a jobb kezetek birtokol.

Mit
jelent ez? Ez foglyot jelent. Gondolkodjunk el ezen. Mindez nem csak háborúra
vonatkozik. „Akit a jobb kezed birtokol” jelenthet egy olyan káfir nőt, akit
leigáznak London vagy Nashvill utcáin. Ezért, ha elfogták, lehet vele szexelni.
Mi ezt nemi erőszaknak nevezzük, az iszlám azonban dzsihádnak.

Most
csak néhány verset és hadíszt idéztem, de nézzük meg a nagy képet. Fogtam a
szírát, a hadíszt és a Koránt és kivettem belőlük minden bekezdést, minden
verset, ami a nőkkel foglalkozik. Ezt az anyagot négy részre csoportosítottam. Az
egyik csoport megemlíti a nőket, de nem mond róluk semmit. A másik csoportban a
nők magasabb státuszt élveznek – ha anyák. A következő csoport az egyenlőséggel
foglalkozik. Mivel láthatjuk, hogy az ítélet napján egy nőt a szavai és tettei
alapján fognak megítélni, amiben benne van az is, hogy mennyire volt engedelmes
és hálás a férjének. Ezt egyenlőségnek nevezik az iszlámban. A rossz rész az
utolsó, legnagyobb csoport, ahol a nők alávetettek.

Ez
a csoportosítás érvényesül: a Korán jobban bánik a nőkkel, mint Mohamed
szunnája, ami a szíra és a hadísz. A Koránban 5% a nők magas státusával
foglalkozó rész, vagyis ahol anyaként fel vannak magasztalva. Az egyenlő
kategóriában a Korán nőkkel foglalkozó verseinek 23%-a mondja azt, hogy a nők
egyenlők az ítélet napján. Azonban az alacsony státus, ami azt jelenti, hogy a
nők alávetettek, a Korán nőkre vonatkozó részének 71%-a. És még így is a Korán
barátságosabb a nőkkel, mint Mohamed szunnája.

Az
iszlám azt állítja, hogy elsőként adott jogot a nőknek, és hogy tiszteli őket. Már
beszéltem pár dologról, hogy milyen módon „tisztelik” a nőket és mik a
„jogaik”. A muszlim nők védik a saríát – mivel ezek a fogalmak, amikről
beszéltünk, a saría részei –, és azt mondják, hogy az iszlám jobban bánik a
nőkkel. Vajon miért tesznek így? Emlékezzünk, hogy van egy rész, ahol az ítélet
napján egyenlőek és hogy anyaként kiválóbbak.

Szóval
mindezek a Korán versek és idézetek a szunnából, színtiszta iszlám és a saría
alapját képezik.

Hadd
magyarázzam el Önöknek, hogy miért nem vagyok feminista. A mai feministák,
akiket én neofemnistának nevezek, nem kritizálják a saría brutalitását, vagy
bármilyen törzsi és kulturális kegyetlenséget. A kultúra felülírja a muszlim
nők szenvedését. A neofeministák nem kritizálják a nők saría általi
bánásmódját, csöndben maradnak. Csöndben maradnak a gonosszal szemben. A
helyzet iróniája a következő: minél brutálisabban bánnak a nem fehér nőkkel, a
modern neofeministák ezt annál kevésbé kritizálják, mivel ennek kritizálása
„rasszizmus” lenne. A valódi feminizmus minden nőnek megadná az egyetemes
jogokat – minden nőnek, kivétel nélkül. A helyzet iróniája azonban az, hogy a
politikai korrektség miatt, akik ma kritikusak a saría feleségverésével
szemben, mint pl. én, azokat rasszista, gyűlöletkeltő, bigott, iszlamofóbnak nevezik.
Ez ironikus! A neofeministák serények a hidzsáb és puncisapka viselésében, szolidaritásképpen
a saríát támogatókkal. Nem érdekli őket, hogy a saría szerint egy férj
megverheti a feleségét.

Nem
érdekli őket, hogy a saría szerint egy nő tanúvallomása fele annyit ér, mint
egy férfié.

Nem
érdekli őket, hogy egy leánygyermek az örökség felét kapja annak, amit a fiúgyermek.

És
az sem érdekli őket, hogy ha egy nőt megerőszakolnak, akkor négy férfi tanút
kell előállítania annak bizonyítására, hogy mindez nemi erőszak volt, nem pedig
házasságtörés.

Ez
tragikus!

Egy
feje tetejére állított világban élünk: azokat, akik tolerálják a gonoszságot és
csöndben maradnak, azokat erényesnek nevezik, azokat pedig, akik mindezt
elítélik, mint jómagam, mi vagyunk a rossz emberek. Egy feje tetejére állított
világban élünk.

Tehát
nem vagyok feminista, mert hiszek az egyetemes női jogokban. MINDEN nőt védeni
kellene az ártástól – muszlimokat és „káfirokat” egyaránt.

Print Friendly, PDF & Email