Hidzsáb – az iszlámfasiszta szimbólum | Bill Warner

A hidzsáb nem egy divat kifejeződése, hanem az iszlámé, a politikai iszlámé, arról, hogy hogyan uralkodjanak felettünk.


A divatról szeretnék Önöknek beszélni. Az iszlám divatról, melynek politikai következményei vannak.

Nemrég a termelői piacon voltam és láttam egy mennonita kislányt, aki egy csipkés fejfedőt viselt, és azt gondoltam, hogy ez milyen bájos. Pár perccel később láttam egy fekete nőt, aki egy afrikai stílusú kendőt viselt a fején, világos narancssárgát, világos pirosat, igen színeset. Amikor elhagytam a piacot, akkor láttam egy nőt, aki hidzsábot viselt és ez nagyon irritált. Ahogy hazafele vezettem, rá kellett jönnöm, hogy ez biztos a kendők napja, mert ott volt egy katolikus apáca, és az ő feje is el volt takarva. Négyfajta fejfedő egy nap, de csak az egyik miatt nem éreztem magam túl jól.

Miért? Történetesen tudom, hogy ez egy szimbólum. Annak szimbóluma, hogy aki viseli, az teljesen elkötelezett a saría iránt.

Amikor fiatal voltam, akkor egy ideológiai háborút vívtunk a szovjetekkel, volt egy kifejezés, a „törzskönyves kommunista”, ami azt jelentette, hogy valaki teljesen elkötelezett. A hidzsáb pedig azt jelenti, hogy az illető teljesen elkötelezett a saría iránt. Ennek pedig politikai következményei vannak.

Az iszlám szereti a szimbólumokat. A 2001. szeptember 11-ei támadás egy szimbolikus napon történt. Ha megnézzük az al-Kaida fekete zászlóját, az is egy szimbólum: az iszlám, a dzsihád és a saría általi elnyomás szimbóluma. Így a hidzsáb is egy szimbólum. Számomra ez azt mondja, hogy egy káfir, egy hitetlen vagyok.

Tehát ezeknek a dolgoknak politikai következménye van. Amikor a hidzsábot látom, eszembe jut az iszlám politikája, ahogy azt 1400 éve gyakorolják: 1400 év dzsihádja a káfirok ellen. Amikor a hidzsábot látom, a megsemmisítés, halál és szenvedés eme történelmét látom.

Azonban mást is látok, amikor hidzsábot látok. Azt is mondja számomra, hogy egy káfir vagyok. Ez nem egy mellékes szó, mivel a Korán zöme a káfirokról szól. Ezt alátámasztom azzal, hogy felolvasok néhány verset, ami rólam és Önről, mint káfirokról beszél.

„Allah és követői gyűlölik azokat [a káfirokat], akik bármiféle felhatalmazás nélkül vitáznak Allah jeleiről [a Korán verseiről].” Korán 43:35.

„Ha a csatamezőn találkoztok a káfirokkal, vágjátok le a fejüket, míg fölényesen le nem győztétek őket, …” Korán 47:4.

„Összeesküdnek ellened és cselszövést terveznek ellened [Mohamed ellen], ám én [Allah] is összeesküdök ellenük és cselszövést tervezek ellenük.” Korán 86:15.

„Az utolsó szálig kiírtattak azok, akik bűnöket követtek el [a káfirok]. Dicsőség Allahnak, a világok urának.” Korán 6:45.

Tehát amikor meglátok egy hidzsábot, akkor azt látom, hogy egy káfir vagyok és Allah gyűlöl engem ezért. Így számomra a hidzsáb a gyűlölet szimbóluma, hasonlóan ahhoz, ahogy a Ku-Klux-Klán ruha egy fekete számára a rasszista gyűlölet szimbóluma.

Nézzük tovább a Koránt, mert nagyon nyugtalanító dolgokat mond ezen nő és az én kapcsolatomról. A barátságunkról. A Koránban 13 vers foglalkozik a barátsággal, amiknek nagyon komoly következményei vannak.

„A hívők ne barátkozzanak káfirokkal, ahelyett, hogy más hívőkkel barátkoznának …” Korán 3:28.

„Ó, ti, akik hisznek! Ne barátkozzatok másokkal, csak a saját népetekkel [a muszlimokkal].” Korán 3:117.

„Ó, ti, akik hisznek! Ne fogadjatok barátnak káfirokat hívő társaitok helyett. Vagy szeretnétek egy egyértelmű okot adni Allahnak arra, hogy megbüntessen titeket?” Korán 4:144.

Ezek szörnyű hírek. Mindez azt jelenti, hogy a hidzsábos nő nem a barátom és nem is lehetünk azok.

Ha ismersz néhány muszlimot, akkor mondhatod: „Ó, Bill! Ismerek néhány muszlimot, akik nagyon barátságosak.” Azonban jelentős különbség van aközött, hogy valaki barátságos, vagy egy igaz barát. Hadd mondjak erre egy példát. Ha elmennek egy használtautó-kereskedésbe, akkor ott gyorsan találkozunk olyan emberrel, aki nagyon barátságos, de nem igazán a barátunk.

A videó elején már mondtam, hogy a hidzsáb a saría szimbóluma. Most felolvasok pár dolgot arról, hogy a saría mit mond ezen nő és az én kapcsolatomról.

 a lehetőségünk van beleolvasni Az utazó támasza című saría-útmutatóba, akkor tegyük meg. Megdöbbentő! A könyv végén, a Tárgymutató részben egy egész szakasz szól a hitetlenekről, kb. fél oldal.

Bizonyos utalások rám, mint káfirra, vallásiak, ami azt jelenti, hogy [a halál után] közvetlenül a pokolba fogok kerülni. Ez nem érdekel. Ami azonban érdekel az az, hogy milyen kapcsolatot fektet le a saría köztem és egy muszlim között. Megdöbbentő módon van egy rész, amelynek címe A hazugság és ezen belül van egy olyan alcím, hogy Engedélyezett hazugság.

„Megengedett hazugság. Nem hallottam [Mohamedet], hogy engedélyezte volna a hazugságot, kivéve három dologban: háború; nézeteltérés rendezése; és egy férfi, amikor a feleségével beszél vagy fordítva.

Ha hazugsággal lehetséges egy ilyen cél elérése, de igazmondással nem, akkor szabad hazudni, ha a cél olyan, ami engedélyezett. És kötelező hazudni, ha a cél kötelező.”

Akár hiszik, akár nem, van egy téma a gyűlöletről is.

„Ez elmagyarázza a Korán azon verseit és azokat a hadíszokat, melyek az Allahért történő gyűlöletről és szeretetről szólnak; a káfirokkal szembeni hajthatatlanság, keménység és megvetés vonatkozásában.”

Szomorú ez. Egyébként a káfirok és a muszlimok közötti barátságról szóló versek számomra a legszomorúbb dolgok az iszlámmal kapcsolatban. Értik annak jelentőségét, hogy egy óriási szakadék van köztem és a hidzsábot viselő nő között? Egy olyan szakadék, melyet én nem tudok átlépni, mivel Allah és Mohamed is megmondja neki, hogyan viszonyuljon hozzám, és soha nem fogom tudni meggyőzni arról, hogy Allah téved és nekem van igazam és barátok lehetünk. Tehát ahogy a Ku-Klux-Klán ruházat egy áthidalhatatlan szakadékot képez a ruha viselője és egy fekete között, ugyanúgy sajnos a hidzsáb is egy ilyen áthidalhatatlan szakadékot képez.

Néhányan erre azt mondják: „Bill, te olyan gyűlölködő vagy. Miért? A hidzsáb kulturális és mi Amerikában minden kultúrát tisztelünk, mivel ahogy láthatod, valójában minden kultúra egyenértékű.”

Tehát ha nem szereted a hidzsábot, akkor egy gyűlölködő vagy. Nem, nem vagyok gyűlölködő. Egyszerűen én tudom, hogy a hidzsáb mit jelképez, azok az emberek viszont, akik ezt a politikailag korrekt multikulturális tanácsot osztogatják, nem tudnak semmit az iszlámról. Legalábbis ez a tapasztalatom. Azok, akik ezt a fajta olcsó kulturális tanácsot osztogatják, nem tudnak semmit az iszlámról: üres fejek üres szavakat ejtenek ki. Ha legközelebb látnak egy hidzsábot, akkor emlékezzenek arra, hogy ez nem egy divat kifejeződése, hanem az iszlámé, a politikai iszlámé, arról, hogy hogyan uralkodjanak felettünk.

Print Friendly, PDF & Email

Rövid URL: http://www.dzsihadfigyelo.com/?p=12196

Bejegyzés: on 2020. jan. 26.. A bejegyzés kategóriái: Dr. Bill Warner, Legfrissebb. A hozzászólásokat követni lehet: RSS 2.0. Szólj hozzá, vagy hagy trackbacket a bejegyzéshez

fascistbook

Legutóbbi bejegyzések

Bejelentkezés | Szerkesztő Gabfire themes